3.16.2010

POP CULTURE!

Malmö stad, det är en stad fylld med Pop kultur. Var lite i bo01 idag och bara njöt av alla coola sakerna som hände där. Folk som skejtade, folk som spelade basket samt fotboll, hav, fina stora vita lägenheter, allt var så fint och bra. Det känns som om att man inte befinner sig Sverige. Kommer säkert vara där rätt ofta under sommaren, uhh vad skönt.
Synd att jag inte hade kamera med mig så jag kunde fota, men kommer säkert fina foto därifrån inom kort.

Tänkte lägga upp en video om två killar som jag ofta kollar på. Simon Dumont and Colby West har länge varit grymma i mina ögon. Kollar ofta på deras videor, så jag tänkte lägga upp en video.

Ohh, vad sugen man blir på att testa det!

Fick ett klistermärke av en kompis, Dino. Klistermärke med logo från Common Strangers även känd för Dope Streetwear. Checka in deras affär i Entren i Malmö, riktigt härlig. Finns massor med The hundreds och andra märken (kepsen på bilden är köpt där). Kolla in deras blogg http://cmmnstrngrs.blogspot.com/ för att se de som är nytt.
Photobucket

Två bilder jag tog idag från min systers trädgård och övervåning.
Photobucket
Photobucket

/Smail Smriko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar